• Pilates

    PILATES

    Podczas tych zajęciach nauczysz się podstawowych zasad pilatesa takich jak postawa, oddech, poprawne ustawienie ciała w poszczególnych ćwiczeniach. Na treningu pilates korzystamy z takich sprzętów jak mała piłeczka, duża piłka, taśma rehabilitacyjna.

  • Pilates&Stretch

    PILATES&STRETCH

    Poprzez starannie dobrane kombinacje ruchowe zaczerpniete z techniki Pilates oraz Stretchingu, masz mozliwosc trenowania nie tylko sily i rownowagi, ale takze koncentracji i spokoju. Dzieki tym cwiczeniom z jednej strony wzmocnisz miesni glebokie i powierzchowne, z drugiej zas rozciagniesz je i rozluznisz.

    • Aneta Nikodemska

      Promotorka zdrowego, aktywnego stylu życia, dyplomowany instruktor zajęć grupowych z wieloletnim doświadczeniem oraz trener personalny. Uczestniczka wielu konwencji i szkoleń w kraju i za granicą, finalistka tegorocznych Debiutów w Fitness Sylwetkowym Kobiet 2011. Współpracowała z najlepszymi klubami fitness w Warszawie, była również wielokrotnym ekspertem medialnym (w programach TV i prasie) w zakresie fitnessu i zdrowego trybu życia. Prowadzi

      nikodemskaPromotorka zdrowego, aktywnego stylu życia, dyplomowany instruktor zajęć grupowych z wieloletnim doświadczeniem oraz trener personalny. Uczestniczka wielu konwencji i szkoleń w kraju i za granicą, finalistka tegorocznych Debiutów w Fitness Sylwetkowym Kobiet 2011. Współpracowała z najlepszymi klubami fitness w Warszawie, była również wielokrotnym ekspertem medialnym (w programach TV i prasie) w zakresie fitnessu i zdrowego trybu życia. Prowadzi zajęcia indywidualne jako trener personalny. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, potrafi dobrać metody treningowe w oparciu o indywidualne potrzeby i możliwości klienta oraz stworzyć indywidualny skuteczny program, który spełni Twoje oczekiwania i pozwoli Ci osiągnąć cel – wymarzoną formę i wygląd.

  • Zdrowy kręgosłup

    Zdrowy kręgosłup

    ZDROWY KRĘGOSŁUP

    OPIS:
    Zajęcia mają charakter nie tylko profilaktyczny, ale także terapeutyczny w zakresie bólu pleców
    i skrzywień kręgosłupa.

    CEL  ZAJĘĆ:
    Nauka poprawnego oddychania oraz utrzymania odpowiedniej postawy ciała; wykonywanie ćwiczeń rozluźniających, mobilizujących, wzmacniających, równoważnych i rozciągających poszczególne grupy mięśniowe; wzmocnienie mięśni około kręgosłupowych, mięśni głębokich oraz mięśni pośladka.

    SPRZĘT WYKORZYSTYWANY PODCZAS ZAJĘĆ:
    Duża piłka (Body Ball), mała piłeczka (Easy Ball), taśmy

    • Kamila Nowowiejska

      Manager studia treningowego BETTER BODY STUDIO. Od najmłodszych lat związana z ruchem i pracą nad ciałem. I tak już jej zostało aż do teraz. Prowadzi zajęcia nie tylko wzmacniające czy taneczne, ale także prozdrowotne. Stara się swoich klientów uświadamiać w pracy nad ich ciałem i mobilizować ich do ciężkiej pracy, mówiąc: „DASZ RADE! Nie ma rzeczy nie możliwych!


      photo KNManager studia treningowego BETTER BODY STUDIO.
      Od najmłodszych lat związana z ruchem i pracą nad ciałem. I tak już jej zostało aż do teraz. Prowadzi zajęcia nie tylko wzmacniające czy taneczne, ale także prozdrowotne. Stara się swoich klientów uświadamiać w pracy nad ich ciałem i mobilizować ich do ciężkiej pracy, mówiąc: „DASZ RADE! Nie ma rzeczy nie możliwych! Ograniczenia są jedynie w twojej głowie.” Zawsze uśmiechnięta, pogodna, pełna zapału i pomysłów do pracy. Lubi wyzwania, dlatego podjęła pracę jako manager BETTER BODY STUDIO.

       

  • GyMMama

    GYMMAMA

    To zajęcia skierowane dla kobiet po porodzie w obecności swoich pociech w wieku niemowlęcym. Ćwiczenia dla Mam chcących wrócić do formy z przed ciąży, zawierające zestawy ćwiczeń dzięki którym uelastycznisz i wzmocnisz  brzuch, ramiona, plecy i na pewno zgubisz zbędne kilogramy. Podczas gimnastyki dla Mam dowiesz się jak prawidłowo podnosić, nosić swoje dziecko, tak aby Twój kręgosłup nie wołał o pomoc, a każda zabawa z dzieckiem była dla Was miłym wspomnieniem.  Oprócz poprawy sprawności fizycznej oderwiesz się od rutyny dnia codziennego i poznasz koleżanki do spacerów i nie tylko. Również  Twoja pociecha, dzięki kontaktom z innymi dziećmi stanie się towarzyska  i pomoże to w późniejszych wyzwaniach takich jak żłobek, przedszkole.

    Spytasz od kiedy możesz uczestniczyć?

    Już odpowiadamy –  6 tygodni po porodzie naturalnym, a 12 tygodni po cesarskim cięciu – zawsze za zgodą lekarza.

    Co potrzebne na zajęcia :

    - pociecha,

    - ręcznik i butelka wody,

    - dla dziecka – kocyk, ulubione zabawki .

  • Zajęcia dla kobiet w ciąży

    ZAJĘCIA DLA KOBIET W CIĄŻY

    To zajęcia skierowane dla kobiet, które nie chcą przestać być aktywne nawet w ciąży. Dzięki aktywności fizycznej podejmowanej w czasie ciąży przygotujesz się do porodu, nie musząc rezygnować ze swoich ulubionych zajęć fitness. Ruch sprawia, że poprawia się funkcjonowanie układu krążenia i oddechowego, dzięki czemu aktywne ciężarne lepiej tolerują wysiłek w czasie ciąży i podczas samego porodu.  Gimnastyka dla ciężarnych również zawiera elementy Pilates, które są bardzo polecane dla przyszłych Mam – dzięki którym poprawia się postawa ciała, ustępują bóle kręgosłupa, przykurcze mięśni. System ćwiczeń Pilates jest bardzo zindywidualizowany, ponieważ każdy uczestnik zajęć może wybrać sobie odpowiednie ćwiczenia i stopień jego trudności.

    Pilates dla kobiet w ciąży może być wykonywany przez panie będące w ciąży fizjologicznej, bez powikłań.

    Ćwiczenia fizyczne podczas ciąży zapobiegają otyłości, a ponadto wywierają pozytywny wpływ na psychikę matki i na płód oraz stan noworodka.

    Ciąża to w życiu kobiety wydarzenie, należące do sfery zdrowia, a nie choroby- więc zapraszamy na zajęcia.

    Co potrzebne na zajęcia :

    - ręcznik i butelka wody

  • TRENING PERSONALNY

    Trening indywidualny z trenerem.

  • NIKE TRAINING CLUB

    NIKE TRAINING CLUB

    NIKE TRAINING CLUB

    OPIS:

    Ogólnorozwojowy, kompleksowy i dynamiczny trening funkcjonalny o zmiennej intensywności, stworzony przez najlepszych trenerów i fizjoterapeutów Nike. Dzięki kombinacjom ćwiczeń wzmacniających siłę, kondycję, szybkość i skoczność o różnym stopniu zaawansowania i intensywności, każdy może realizować swoje indywidualne cele treningowe.

    SPRZĘT WYKORZYSTYWANY PODCZAS ZAJĘĆ:
    Hantle, sztangi, kettle, piłki lekarskie.

    • Karol Czerwiński

      Karol jest Instruktorem Rekreacji Ruchowej Fitness – nowoczesne formy gimnastyki od 2008 r. To człowiek orkiestra. Za co się nie bierze, odnosi sukcesy, czego doskonałym przykładem jest sport. Wielokrotny medalista Mistrzostw Polski Juniorów oraz Seniorów, reprezentant kadry narodowej, finalista Mistrzostw Europy oraz Pucharów Świata w skokach do wody. Dodatkowo instruktor pływania, snowboardu i windsurfingu. Na zajęciach

      Trener Fitness Karol CzerwińskiKarol jest Instruktorem Rekreacji Ruchowej Fitness – nowoczesne formy gimnastyki od 2008 r. To człowiek orkiestra. Za co się nie bierze, odnosi sukcesy, czego doskonałym przykładem jest sport. Wielokrotny medalista Mistrzostw Polski Juniorów oraz Seniorów, reprezentant kadry narodowej, finalista Mistrzostw Europy oraz Pucharów Świata w skokach do wody. Dodatkowo instruktor pływania, snowboardu i windsurfingu. Na zajęciach zawsze uśmiechnięty, czarujący! Klientki go kochają..

    • Kamila Nowowiejska

      Manager studia treningowego BETTER BODY STUDIO. Od najmłodszych lat związana z ruchem i pracą nad ciałem. I tak już jej zostało aż do teraz. Prowadzi zajęcia nie tylko wzmacniające czy taneczne, ale także prozdrowotne. Stara się swoich klientów uświadamiać w pracy nad ich ciałem i mobilizować ich do ciężkiej pracy, mówiąc: „DASZ RADE! Nie ma rzeczy nie możliwych!


      photo KNManager studia treningowego BETTER BODY STUDIO.
      Od najmłodszych lat związana z ruchem i pracą nad ciałem. I tak już jej zostało aż do teraz. Prowadzi zajęcia nie tylko wzmacniające czy taneczne, ale także prozdrowotne. Stara się swoich klientów uświadamiać w pracy nad ich ciałem i mobilizować ich do ciężkiej pracy, mówiąc: „DASZ RADE! Nie ma rzeczy nie możliwych! Ograniczenia są jedynie w twojej głowie.” Zawsze uśmiechnięta, pogodna, pełna zapału i pomysłów do pracy. Lubi wyzwania, dlatego podjęła pracę jako manager BETTER BODY STUDIO.

       

    • Aneta Nikodemska

      Promotorka zdrowego, aktywnego stylu życia, dyplomowany instruktor zajęć grupowych z wieloletnim doświadczeniem oraz trener personalny. Uczestniczka wielu konwencji i szkoleń w kraju i za granicą, finalistka tegorocznych Debiutów w Fitness Sylwetkowym Kobiet 2011. Współpracowała z najlepszymi klubami fitness w Warszawie, była również wielokrotnym ekspertem medialnym (w programach TV i prasie) w zakresie fitnessu i zdrowego trybu życia. Prowadzi

      nikodemskaPromotorka zdrowego, aktywnego stylu życia, dyplomowany instruktor zajęć grupowych z wieloletnim doświadczeniem oraz trener personalny. Uczestniczka wielu konwencji i szkoleń w kraju i za granicą, finalistka tegorocznych Debiutów w Fitness Sylwetkowym Kobiet 2011. Współpracowała z najlepszymi klubami fitness w Warszawie, była również wielokrotnym ekspertem medialnym (w programach TV i prasie) w zakresie fitnessu i zdrowego trybu życia. Prowadzi zajęcia indywidualne jako trener personalny. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, potrafi dobrać metody treningowe w oparciu o indywidualne potrzeby i możliwości klienta oraz stworzyć indywidualny skuteczny program, który spełni Twoje oczekiwania i pozwoli Ci osiągnąć cel – wymarzoną formę i wygląd.

  • Płaski brzuch&stretch

    Płaski brzuch&stretch

    PŁASKI BRZUCH&STRETCH 

    OPIS:
    Trening oparty na pracy mięśni brzucha, grzbietu, a także głębokich mięśni tułowia potrzebnych do utrzymania prawidłowej postawy i funkcjonowania organizmu. Dzięki dłuższemu stretchingowi, każdy z uczestników zajęć ma możliwość uelastycznić swoje ciało

    • Katarzyna Kurczak

      Katarzyna Kurczak

      Fizjoterapeuta, dietetyk kliniczny i sportowy. Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Warszawie na wydziale Dietetyki oraz Akademii Wychowania Fizycznego i Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie na wydziale Fizjoterapii. Absolwentka studium masażu, terapii manualnej i kwalifikowany ratownik medyczny. Szkoleniowiec z zakresu dietetyki sportowców wysoko kwalifikowanych np: Legii, COMS oraz sportowców amatorskich: m in. triatlonistów, kolarzy, pływaków i biegaczy.

      kasia kurczakFizjoterapeuta, dietetyk kliniczny i sportowy. Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Warszawie na wydziale Dietetyki oraz Akademii Wychowania Fizycznego i Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie na wydziale Fizjoterapii. Absolwentka studium masażu, terapii manualnej i kwalifikowany ratownik medyczny. Szkoleniowiec z zakresu dietetyki sportowców wysoko kwalifikowanych np: Legii, COMS oraz sportowców amatorskich: m in. triatlonistów, kolarzy, pływaków i biegaczy. Autorka licznych publikacji prasowych, wykładów oraz wywiadów telewizyjnych dotyczących prawidłowego sposobu odżywiania i promocji zdrowego stylu życia.

    • Karol Czerwiński

      Karol jest Instruktorem Rekreacji Ruchowej Fitness – nowoczesne formy gimnastyki od 2008 r. To człowiek orkiestra. Za co się nie bierze, odnosi sukcesy, czego doskonałym przykładem jest sport. Wielokrotny medalista Mistrzostw Polski Juniorów oraz Seniorów, reprezentant kadry narodowej, finalista Mistrzostw Europy oraz Pucharów Świata w skokach do wody. Dodatkowo instruktor pływania, snowboardu i windsurfingu. Na zajęciach

      Trener Fitness Karol CzerwińskiKarol jest Instruktorem Rekreacji Ruchowej Fitness – nowoczesne formy gimnastyki od 2008 r. To człowiek orkiestra. Za co się nie bierze, odnosi sukcesy, czego doskonałym przykładem jest sport. Wielokrotny medalista Mistrzostw Polski Juniorów oraz Seniorów, reprezentant kadry narodowej, finalista Mistrzostw Europy oraz Pucharów Świata w skokach do wody. Dodatkowo instruktor pływania, snowboardu i windsurfingu. Na zajęciach zawsze uśmiechnięty, czarujący! Klientki go kochają..

    • Kamila Nowowiejska

      Manager studia treningowego BETTER BODY STUDIO. Od najmłodszych lat związana z ruchem i pracą nad ciałem. I tak już jej zostało aż do teraz. Prowadzi zajęcia nie tylko wzmacniające czy taneczne, ale także prozdrowotne. Stara się swoich klientów uświadamiać w pracy nad ich ciałem i mobilizować ich do ciężkiej pracy, mówiąc: „DASZ RADE! Nie ma rzeczy nie możliwych!


      photo KNManager studia treningowego BETTER BODY STUDIO.
      Od najmłodszych lat związana z ruchem i pracą nad ciałem. I tak już jej zostało aż do teraz. Prowadzi zajęcia nie tylko wzmacniające czy taneczne, ale także prozdrowotne. Stara się swoich klientów uświadamiać w pracy nad ich ciałem i mobilizować ich do ciężkiej pracy, mówiąc: „DASZ RADE! Nie ma rzeczy nie możliwych! Ograniczenia są jedynie w twojej głowie.” Zawsze uśmiechnięta, pogodna, pełna zapału i pomysłów do pracy. Lubi wyzwania, dlatego podjęła pracę jako manager BETTER BODY STUDIO.

       

  • Body Ball

    Body Ball

    BODY BALL (duża piłka)

    Body ball to wspaniały trening ogólnorozwojowy, podczas którego wzmacniasz swoje ciało, jednocześnie odciążając kręgosłup. Piłka jest wykorzystywana jako jeden z tych przyborów do treningu funkcjonalnego, który nie izoluje pracy mięśni. Przy jej pomocy trenujemy kompleksowo całe ciało, jednocześnie wzmacniając mięśnie posturalne, poprawiając równowagę oraz poprawiając siłę wewnętrzną.

    • Katarzyna Piasta

      Katarzyna Piasta

      Absolwentka AWF, doświadczona instruktorka fitness. Entuzjastka pracy z ciałem; najchętniej prowadzi zajęcia prozdrowotne, wykorzystujące ćwiczenia jogi, pilatesa i Body&Mind. Uważa, że pogoda ducha jest najlepszym lekiem, więc zawsze dba o to, aby na zajęciach była miła atmosfera. Interesuje się psychologią, rozwija w kierunku rehabilitacji.

      piastaAbsolwentka AWF, doświadczona instruktorka fitness. Entuzjastka pracy z ciałem; najchętniej prowadzi zajęcia prozdrowotne, wykorzystujące ćwiczenia jogi, pilatesa i Body&Mind. Uważa, że pogoda ducha jest najlepszym lekiem, więc zawsze dba o to, aby na zajęciach była miła atmosfera. Interesuje się psychologią, rozwija w kierunku rehabilitacji.

  • Better Body REHA

    Better Body REHA

    BETTER BODY REHA

    OPIS:
    Zajęcia prowadzone przez wykwalifikowanego rehabilitanta, oparte na treningu funkcjonalnym oraz technice Pilates.

    CEL ZAJĘĆ:
    Wzmocnienie jak największej ilości mięśni w jednym ruchu, zrównoważenie napięcia mięśni obręczy dolnej i górnej oraz wzmocnienie niestabilnych mięśni, stawów kończyn i kręgosłupa.

    SPRZĘT WYKORZYSTYWANY PODCZAS ZAJĘĆ:
    Duża piłka (Body Ball), mała piłeczka (Easy Ball), taśmy

    • Katarzyna Kurczak

      Katarzyna Kurczak

      Fizjoterapeuta, dietetyk kliniczny i sportowy. Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Warszawie na wydziale Dietetyki oraz Akademii Wychowania Fizycznego i Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie na wydziale Fizjoterapii. Absolwentka studium masażu, terapii manualnej i kwalifikowany ratownik medyczny. Szkoleniowiec z zakresu dietetyki sportowców wysoko kwalifikowanych np: Legii, COMS oraz sportowców amatorskich: m in. triatlonistów, kolarzy, pływaków i biegaczy.

      kasia kurczakFizjoterapeuta, dietetyk kliniczny i sportowy. Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Warszawie na wydziale Dietetyki oraz Akademii Wychowania Fizycznego i Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie na wydziale Fizjoterapii. Absolwentka studium masażu, terapii manualnej i kwalifikowany ratownik medyczny. Szkoleniowiec z zakresu dietetyki sportowców wysoko kwalifikowanych np: Legii, COMS oraz sportowców amatorskich: m in. triatlonistów, kolarzy, pływaków i biegaczy. Autorka licznych publikacji prasowych, wykładów oraz wywiadów telewizyjnych dotyczących prawidłowego sposobu odżywiania i promocji zdrowego stylu życia.